2011年8月24日 星期三

2011 A Whole New World



A whole new world Peabo Bryson & Regina
I can show you the world
Shining, shimmering, splendid
Tell me, princess now
When did you last let your heart decide?

I can open your eyes
Take you wonder by wonder over sideways and under
On a magic carpet ride

A whole new world
A new fantastic point of view
No one to tell us no, where to go
Or say we're only dreaming

A whole new world
A Dazzling place I never knew
But when I'm way up here
It's crystal clear
That now I'm in a whole new world with you

Unbelievable sights
Indescribable feeling
Soaring, fumbling, freewheeling
Through an endless diamond sky

A whole new world
Don't you dare close your eyes
A hundred thousand things to see
Hold your breath - it gets better
I'm like a shooting star, I've come so far
I can't go back to where I used to be

A whole new world
Every turn a surprise
With new horizons to pursue
I'll chase them anywhere
There's time to spare
Let me share this whole new world with you

A whole new world
That's where we'll be
A thrilling chase
A wonderous place
For you and me

  嶄新的世界 比柏布萊森 & 芮姬娜

我可以為妳呈現
一個閃亮輝煌的世界
告訴我,小公主
妳上一次讓心決定是在何時?

我可以將妳的雙眼張開
帶妳看盡一幕幕路旁與地下的奇景
藉著一趟魔毯之旅

一個嶄新的世界
一個奇幻而新穎的觀點
沒有人拒絕我們,告訴我們何去何從
或說我們只是在做夢

一個嶄新的世界
一個從不認識的眩目地方
但從這裡開始
我很清楚
我和妳正身在一個嶄新的世界中

不可置信的景觀
無法形容的感覺
盡情翻轉、自由地遨翔
穿越那無垠的鑽石般的天空

一個嶄新的世界
讓你不敢閉上眼睛
成百成千的事物等你欣賞
摒住呼吸,漸入佳境
我就像一顆來自遠方的流星
回不去原來的故鄉

一個全新的世界
每個轉彎都是個驚喜
新的地平線等你去捕捉
我會追逐它們至天涯海角
時間用之不竭
讓我和你分享這嶄新的世界

一個嶄新的世界
那是我們將到達的地方
一場令人顫抖的追尋
一個神奇的地方
為妳我而存在